skolski program

Moderatori/ce: MalaPcela, DinKa, asja & amra

skolski program

PostPostao/la Mamaisin » pet jun 01, 2007 3:11 pm

Drage moje ne znam kako da otpocnem ovu diskusiju ali stvarno sam zaprepascena skolskim programom za nase osnovce uzas.
Naime moja sestricna ima 6,5 godina i ove tj. prosle je posla u prvi razred,
koji je prema njihovoj prici trebao biti nesto vise kao igra a ne tipican prvi razred.
Ne znam ko odedjuje program i da li i roditelji imaju pravo glasa ali vjerujte mi to sto nasa djeca uce je toliko obimno da mi se cini da sam ja imala manje obaveza na faxu.
samo zamislim sebe i svoje dijete kojem roditelji dolaze kuci poprilicno kasno i koje bas nemaju puno vremena da odvoje za ucenje s njim.
Jedino sto mi pada na um u ovom slucaju da cu ja raditi za tete cuvalice i instruktore do kraj svog zivota
Mamino zlato
Mamaisin
Beban Senior
Beban Senior
 
Postovi: 558
Pridružen/a: pet maj 11, 2007 9:00 am
Lokacija: SARAJEVO

PostPostao/la Mo-Beba » pet jun 01, 2007 3:15 pm

Ovdje u Makedoniji su uveli novi zakon da se ide u prvi razred od 6 godina. Kada mi je kolegica na poslu rekla sta uce u prvom razredu stvarno ono nije normalno, toliko gradiva i ucenja.
Mo-Beba
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 3136
Pridružen/a: pon jul 10, 2006 8:44 am

PostPostao/la hana » pet jun 01, 2007 3:16 pm

Neces citav zivot...ja planiram do njene 14 ..... :wink:
slika

slika
Avatar
hana
Moderator
Moderator
 
Postovi: 7870
Pridružen/a: pon maj 08, 2006 12:08 pm
Lokacija: Sarajevo

PostPostao/la MalaPcela » pet jun 01, 2007 3:22 pm

Nije samo stvar u obimnosti gradiva. Ja mislim da je veći problem što se sa tako malom djecom ne radi na način na koji je zamišljeno (više nalik na vrtić nego na školu), nego rade stare učiteljice onako kako su oduvijek radile.

Priča mi juče prijateljica u razredu njenog sina (prvačići devetogodišnje škole) neka djevojčica stalno tražila da ide u wc (prehladilo se dijete valjda), i na kraju je učiteljica nije više pustila, i curica se upiškila... Da je moje dijete u pitanju, ja bih učiteljicu udavila.

One nisu ni dovoljnu obuku prošle, nisu dovoljno plaćene, a uz to sve nemaju ni previše volje da se prilagode radu sa tako malom djecom.
Avatar
MalaPcela
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 5668
Pridružen/a: sri jun 28, 2006 6:55 pm

PostPostao/la hana » pet jun 01, 2007 3:23 pm

Ne bih ni trepnula....dok je davim....
slika

slika
Avatar
hana
Moderator
Moderator
 
Postovi: 7870
Pridružen/a: pon maj 08, 2006 12:08 pm
Lokacija: Sarajevo

PostPostao/la Mo-Beba » pet jun 01, 2007 3:27 pm

Bar ja ono sto mi je rekla kako sto sam skontala, uci se od 3-4 razreda skoro, jos kada mi je rekla da dijete se budi u 3-4 sata ujutro da uci ostalo gradivo :roll: :shock:
Mo-Beba
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 3136
Pridružen/a: pon jul 10, 2006 8:44 am

PostPostao/la MalaPcela » pet jun 01, 2007 3:40 pm

Po meni je još gore to što se bez adekvatne pripreme uvodi inkluzivna nastava. (To znači da djeca s posebnim potrebama idu u razred sa redovnim učenicima.) To je krasno za socijalizaciju te djece i da druga djeca nauče prihvatati da ima i drugih i drugačijih.

Ali npr. u školi u Njemačkoj u koju sam ja išla u posjetu koja ima inkluzivnu nastavu, u razredu pored DVIJE učiteljice, svako dijete s posebnim potrebama ima još po jednog defektologa.

Kod nas je jedna učiteljica, i to obična, bez ikakve posebne obuke, (ne trebam ni govoriti s kakvom platom, čitaj: motivacijom) sa 30 obične djece i još jedno ili dvoje posebne.
Avatar
MalaPcela
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 5668
Pridružen/a: sri jun 28, 2006 6:55 pm

PostPostao/la asja & amra » pet jun 01, 2007 9:24 pm

Joj situacija je katastrofalna. Posto radim u izdavastvu, nas pravo *ebe nastavni plan i program, a samim tim i sve sto ide poslije izdavanja udzbenika. Roditelji se s pravom zale, jer bi prvacici trebali u I razredu raditi samo grafomotoricke vjezbe i igrati se. A oni nauce abecedu u drugom polugodistu (sto se ranije radilo cijelu godinu), matematicke radnje sa brojevima do 10 i gomilu drugih stvari koje tesko da mogu i provariti. U drugom razredu pisana slova. :139 :139 U trecem cirilica.
Planovi i programi su preobimni, clanovi komisija koji ih sastavljaju su kojekakvi pedagozi i starohani sa dr. mr. i kojekakvim titulama bez dana treninga. Cak ni izbor autora nije kakav. Nekad je bolje da je on ime (jer zaboga to prodaje udzbenike??!!), bez obzira sta napise, pa se ti polomis da mu dokazes da to sto je uradio nije u redu, pojedes g*vno i opomenu zbog toga, bude po njegovom, udzbenik dodje u razred takav, pa onda pojedes opet g*vno od ucitelja/nastavnika, roditelja, medija i ministarstva koje je na vrhu te igre. Pa budi pametan. :133
A. 21.10.2006.
E. 1.8.2010.
Avatar
asja & amra
Moderator
Moderator
 
Postovi: 8326
Pridružen/a: ned dec 17, 2006 8:15 pm
Lokacija: SA

PostPostao/la Mamaisin » pon jun 04, 2007 8:44 am

Ne znam stvarno imaju li kakvo pravo roditelji da uticu na izbor program a da ne kazem na nase komunisticki obucene uciteljice,.
Evo npr. u prvom polugodistu nisu (mislim prvacici) ucili slova da bi u drugom istovremeno poceli i slova iz Bosanskog i tekstualne zadatke iz matematike!!!!!
Mamino zlato
Mamaisin
Beban Senior
Beban Senior
 
Postovi: 558
Pridružen/a: pet maj 11, 2007 9:00 am
Lokacija: SARAJEVO

PostPostao/la Mamaisin » pon jun 04, 2007 8:48 am

[quote="MalaPcela"]Po meni je još gore to što se bez adekvatne pripreme uvodi inkluzivna nastava. (To znači da djeca s posebnim potrebama idu u razred sa redovnim učenicima.) To je krasno za socijalizaciju te djece i da druga djeca nauče prihvatati da ima i drugih i drugačijih.

U pravu si mala pcelo u opste ali prije i uvodjenja inkluzivne nastave nisu u opste misli da li treba postepeno izgraditi svijest nasih ljudi da tu djecu ne prihvataju kao 7. svjetsko cudo ( usput im se rugaju i tome sl.) vec prihvate kao normalnu pojavu i da ih treba prihvatiti kao i svu drugu djecu
Mamino zlato
Mamaisin
Beban Senior
Beban Senior
 
Postovi: 558
Pridružen/a: pet maj 11, 2007 9:00 am
Lokacija: SARAJEVO

PostPostao/la hana » uto okt 05, 2010 3:33 pm

Hana je imala zadatak iz muzičkog da naprave instrument od drveta ( koji mora biti deblji od olovke ). Udaraljke za bubnjeve.

Kažem joj ja: i dobro šta ćeš uzeti?
Kaže mi: ja bih uzela dvije olovke, ali ne smiju biti olovke. Moram naći granu, prelomiti je, oguliti koru i to je to.

Jesam li ja mahnita, ili upravu kada kažem da dijetetu od 6 godina ne bih dala nož u ruke da guli koru drveta?!

Hana je, nakon što je muž drvo ogolio, udaraljke obojila temperama.
Ali koja je poenta te zadaće.
Ja lično ne vjerujem da je i jedan roditelj dopustio dijetetu da se " igra " s nožem, i onda dodjemo na to da roditelji djeci rade zadaću.
Fakat ne kontam.
slika

slika
Avatar
hana
Moderator
Moderator
 
Postovi: 7870
Pridružen/a: pon maj 08, 2006 12:08 pm
Lokacija: Sarajevo

PostPostao/la modesti » uto okt 05, 2010 5:22 pm

Ja ono što Meša sam ne može napraviti i ne pravim. Pošaljem ga u školu bez zadaće i kažem mu da kaže učiteljici da nije mogao sam uraditi. Drugo je da mu nešto pomognem, tipa da mu nešto pridržim dok on oboji ali do sada sam dva puta odbila da uradim zadaću umjesto njega.
M 2003.
A 2007.
Avatar
modesti
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 4309
Pridružen/a: uto dec 05, 2006 8:05 pm
Lokacija: Sarajevo

PostPostao/la MalaPcela » uto okt 05, 2010 7:28 pm

Meni je užasno to što se sve više očekuje od roditelja da rade dječije zadaće (kao te udaraljke). Da ne budem krivo shvaćena, roditelji trebaju da se angažuju oko škole i zadaće, ali ne u smisli da zadaće budu takve da ih prosječno dijete jednostavno ne može uraditi, pa ih onda rade roditelji. Jer automatski u nepovoljan položaj stavljaš djecu bez roditelja, čiji su roditelji recimo invalidi, ili jednostavno nisu iz bilo kojeg razloga u satanju napraviti nekakve udaraljke, pano, model, ili šta već sve prave.

A šta je recept? Da kažeš "moraš sam, ako ne možeš, idi bez zadaće", pa da ga sutra učiteljica kritikuje ili mu se druga djeca (čiji je tata stolar napravio prekrasnu maketu ili arhitekta pano) smiju i rugaju...

I šta na kraju odgajaš? Djecu koja nemaju dovoljno samopouzdanja i da pokušaju sama, jer su navikla na zadatke koje realno nisu u stanju ispuniti, i kojima do kraja školovanja treba instruktor za sve predmete.
Avatar
MalaPcela
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 5668
Pridružen/a: sri jun 28, 2006 6:55 pm

PostPostao/la lejlaf » uto okt 05, 2010 7:37 pm

Ja sam bas htjela da vas pitam kako se borite sa svim tim zadacama koju vam djecica donose. Ja upravo radim na dizajnu udjbenika za matematiku za 3 razred osnovne skole. Majko moja! Ja pola od tih zadataka ne kontam. Istini za volju nikad nisam bila kakav matematicar, ali ovo je strasno. Ja ne bih znala ni objasniti djetetu kako da rijesi te zadatke. Na svu srecu moj posao je samo da tu knjigu uljepsam tako da je barem pregledna i lijepa pa mozda na taj nacin privoli djecicu da uce (zadatci sigrno nece).
1.30.2006
Avatar
lejlaf
Beban Senior
Beban Senior
 
Postovi: 726
Pridružen/a: pet avg 24, 2007 9:17 pm
Lokacija: Minneapolis

PostPostao/la modesti » uto okt 05, 2010 8:05 pm

MalaPcela je napisao/la:
A šta je recept? Da kažeš "moraš sam, ako ne možeš, idi bez zadaće", pa da ga sutra učiteljica kritikuje ili mu se druga djeca (čiji je tata stolar napravio prekrasnu maketu ili arhitekta pano) smiju i rugaju...



Do sada smo, kao što sam rekla, imali dvije situacije. Naša je sreća što je učiteljica na prvom roditeljskom u I razredu rekla da lijepo moli roditelje da oni ne rade zadaću. Većina zadaće (maletene sva) je prilagođena ovom uzrastu. Dva puta se desilo da moje dijete nije uspijevalo skontati šta i kako treba uraditi, ja pokušavala objasniti, nije išlo. Dakle, mogla sam birati da li da mu ja uradim zadaću i tako riješim haos u kući tokom tog dana ili da mu kažem da ide u školu bez zadaće i da kaže učiteljici da nije znao/mogao da je sam uradi. Uz ovo je pod obavezno išlo obrazloženje. Nisam blesava da ne pripremim vlastito dijete na ono šta ga može zadesiti u ovakvoj situaciji.

A ako mu se neko naruga jer je nečiji otac bolje uradio maketu od moga djeteta, eto prilike da se riješim nakupljenih frustracija :twisted: to se ne smije desiti. A i za učiteljice koje podržavaju roditeljske uratke (majmun iz aviona može prepoznati rad djeteta i rad roditelja) postoji penicilin (prvo lijep razgovor, onda diskusija na rodietljskom sastanku gdje usput postidiš i roditelje koji učestvuju u ovim malverzacijama, pa ako ni to ne upali onda direktor itd.). Opet kažem, ne govorim o pripomaganju i pomaganju već o radu umjesto djeteta.
M 2003.
A 2007.
Avatar
modesti
Bebanolog
Bebanolog
 
Postovi: 4309
Pridružen/a: uto dec 05, 2006 8:05 pm
Lokacija: Sarajevo

Sljedeća

Natrag na Skolarci

Online

Trenutno korisnika/ca: / i 2 gostiju.